filmer !





so this is vad som tar upp allt var fritid heter. speciellt när det är ett otursbarn som jag dom håller på med något sådant ... satt i tre timmar, gjorde allt så noga det bara gick, jag var grymt imponerad av mig själv över hur bra det blev när jag bara hade en bild kvar. TILLS jag insåg att jag inte sparat. och då var det försent. allt försvann :)

bevisade dock att jag mognat lite senaste veckorna, en vanlig hanna hade fått värre utbrott än man kan tänka sig ... men jag tog bokstavligt talat ett djupt andetag och började om. och nu är de klara. inte alls lika bra som första, men det får duga :D

kolla här för att förstå poängen med den andra filmen. lite internt skulle man kunna säga.

vemdalen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0