vad har vi att gå tillbaka till

somnade ungefär samma tid som jag skulle gått upp idag egentligen, gott är det !
fick mig en rejäl sovmorgon, som varade lite tilloch från till klickan 6 kväll då vaknade en sista gång och åkte upp till torsvik för att ge pappa en såndär spännande upplevelse som jag alltid gör när jag tar plats i förarsätet. men det går bra, det gör det!

nu gäller det bara att lära sig att högerblinkersen inte är spaken på högersidan om ratten
men idag regnade det ändå, så kunde lite diskret bortförklara varför vindrutetorkarna går på såfort det kommer en högersväng.

hade varit lyx att slippa söndagsångesten ett par veckor, men nej så bra ska vi inte ha det.
jobbvecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0