20130407

Har hört rykten om att det varit ganska dött här på sistone, så den minimala mängd energi som är över efter ett  fysik2-prov och två timmar på gymmet, tänker jag lägga på att åtgärda detta. 

Tragiskt nog har jag inte särskilt mycket nytt att komma med, så hänvisar istället till Håkan Hellström som tvärt om har otroligt mycket bra att komma med i detta album. Jag hoppas även att jag får mig en oförglömlig upplevelse på måndag, då Justin Bieber ska få chans att leva upp till förväntningarna jag byggt upp sedan 4 juli, och helst mer än så. Några dygn i Stockholm väntar alltså med start lördag, men först ska en historiauppsats skrivas och det med start cirka just precis nu. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0