20131103

När en veckas lov känns mer överflödigt än behagligt vet man att man har ett näst intill frustrerande lugnt skolår. Hela förra året jagade jag timmar, minuter och ibland till och med sekunder på ett sätt jag nu i efterhand inte kan förstå var varken fysikskt eller psykiskt möjligt, och plötsligt har jag timmar, dagar, veckor av tid att slå ihjäl.
          Under mitt sista höstlov hann jag utöver kopiösa mängder av Grey's Anatomy med att skriva ett misslyckat Högskoleprov, köpa byxorna jag nu mera bor i, dricka vin på livets place aka BongoBar och en del annat som aldrig riktigt fastnade på bild. Suktar hjälplöst efter rutiner och tackar gud för måndagar.  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0