20131105

Fuck rutiner. Driften att vilja jobba bort sömnproblemen var uppenbarligen inte starkare än att det tveklöst gick att acceptera ett 16.00-02.00 jobbpass i Nässjö igårkväll, en prioritering som jag ifrågasatte ganska hårt när jag väl var hemma 03.00 och som jag garanterat kommer att ifrågasätta i eftermiddag samt inatt när jag ska köra till och från Stockholm, helst i vaket tillstånd. Jag vet med hundra procents säkerthet att jag 03.00 inatt, och 08.00 imorgonbitti kommer ifrågasätta dem ännu hårdare men åh vad jag älskar dem resten av tiden. 

Veckans höjdpunkt är idag kommen och återstår gör tre lektioner i skolan, ett ångestfyllt läkarbesök och en tredagarshelg med bra planer. Känns överkomligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0